Tietosuojaseloste

Toimimme yhdistysavaimen kokoaman tietosuojaliitteen mukaisesti.

Useisiin tukihakemuksiin, sekä jäsenliittojen tutkimuksiin halutaan tietää harrastajien lukumääriä jaoteltuna iän ja sukupuolen mukaan. Myös mahdolliset sponsorit ovat kiinnostuneita harrastajamääristä.

Tukihakemuksia varten tarvittavat pakolliset tiedot:

- Sukupuoli

- Syntymävuosi

Jäsenmaksujen seuraamista ja jäsenten tunnistamista varten tarvittavat pakolliset tiedot:
- Etunimi

- Sukunimi

Vapaaehtoiset tiedot:

TietoSelite
Alaikäisen huoltajan yhteystiedot                             Huoltajaan tulee saada yhteys tarvittaessa
Sähköpostiosoite                                            Tarvitaan jos jäsen haluaa kirjautua palveluun tarkastaakseen omat tietonsa. Harkitsemme myös tiedotteiden lähettämistä sähköpostin kautta jatkossa.
Matkapuhelinnumero                                                  Esimerkiksi poikkeukset harjoitusajoissa ilmoitetaan pääsääntöisesti WhatsApp sovelluksen välityksellä.

Näitä tietoja säilytetään pelkästään Yhdistysavaimen järjestelmässä. Voit tarkastella tietojasi kirjautumalla antamallasi sähköpostiosoitteella tai pyytämällä tiedot vetäjältäsi. Jos haluat poistaa tiedot tai et halua luovuttaa tietoja meille, ota yhteyttä vetäjääsi tai sähköpostiimme kajaanijujutsu (at) gmail.com.

Tiedot poistetaan rekisteristä jos jäsen ei ole ollut aktiivinen seurassa yhden kalenterivuoden aikana.

Rekisterin tietoja tarkastetaan ja ylläpidetään noin puolen vuoden välein samalla kun kerätään jäsenmaksut.

Henkilötietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Rekisterin ylläpitäjä: Kajaanin Ju-jutsuseura

Yhteydenotot: kajaanijujutsu (at) gmail.com

Tämä tietosuojaseloste on viimeeksi päivitetty 4.1.2020.